کاشی سطح مقاومی را در برابر آب ارائه می‌دهد که هم بادوام است و هم شیک. این متریال با جنس‌های مختلفی تولید می‌شود و گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه برای دیوارهای آشپزخانه است. کاشی‌های دیواری از محبوبیت چندانی برخوردار نبوده‌اند، اما در سال‌های اخیر، نوآوری‌های طراحی باعث ایجاد انقلابی از سبک‌ها، اشکال و رنگ‌ها در کاشی‌ها شده است.

این موضوع باعث شده است بسیاری از صاحبان خانه‌ها برای به‌روزرسانی فضای آشپزخانه خود از کاشی استفاده کنند. در هنگام انتخاب کاشی آشپزخانه فاکتورهای مهمی از جمله جوانب مثبت و منفی و نحوه نصب را باید در نظر بگیرید. برای آشنایی بیشتر با انواع کاشی در ادامه با ما همراه باشید.

کاشی آشپزخانه سرامیکی از مخلوط خاک و آب تشکیل شده است. این مخلوط قبل از خشک شدن، در دمای بالا در داخل کوره به صورت کاشی در می‌آید. سپس بر روی کاشی لعاب داده می‌شود که این کار باعث ضد آب شدن آن‌ها می‌شود. کاشی سرامیکی بدون لعاب ظاهر طبیعی‌تری را ارائه می‌دهد که برخی افراد این مدل را ترجیح می‌دهند، اما ضد آب نیستند.

تقریبا در هر نوع آشپزخانه ای مشاهده میکنید که کاشی سرامیک آشپزخانه به خوبی در برابر ساییدگی و پارگی، رد پاهای گل آلود، نشت و ریختن مایعات مقاوم است. تمیز کردن سرامیک نیز بسیار آسان است. گرد و غبارها به راحتی توسط جاروبرقی تمیز شده و پس از آن به وسیله یک دستمال مرطوب با آب گرم و یک محلول تمیز کننده ملایم، سرامیک آشپرخانه به راحتی گردگیری میشود.

آیا استایل های مرسوم کاشی سرامیک آشپزخانه را دیدید؟ کاشی های پهن برای آشپزخانه ها گزینه ی مناسبی هستند زیرا باعث می شود آشپزخانه شما بزرگتر به نظر برسد! کاشی و سرامیک در رنگهای متنوع و متناسب با هر نوع طراحی موجود است. به علاوه، فناوری چاپ مدرن می تواند سطوح کاشی سرامیکی را ایجاد کند که از سنگ طبیعی (سنگ مرمر و تراورتن)، بتن، چوب و سبک های یکنواخت استفاده می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =